Agenda en mededelingen

Diploma zwemmen 2020

• zwemvaardigheid 1, 2 en 3: proef zwemmen op 8 en 15 maart, het diploma zwemmen op 22 maart
  • diploma a, b en c tussen mei en juli
  • november/december alle diploma’s
  • Bij proef- en diploma zwemmen moeten de kinderen om 09:00 uur al in het zwembad zijn; aangekleed en met een extra handdoek. Ouders, grootouders, broers en zussen mogen bij het diploma zwemmen in de zwemhal zitten.

Algemene Leden Vergadering (ALV

De jaarlijkse ALV vindt dit jaar plaats op 15 april 2020, 20:00 uur Prinsegracht 84. Stukken (agenda, verslag vorige alv en financieel jaarverslag) volgen via de mail. Onderwerpen kunnen mondeling voor/na de wekelijkse zwemles bij leden van het bestuur ingebracht worden of via de mail gestuurd worden aan bestuur@zwemvereniging-triton.nl

Vrije dagen 2020

check onze facebook pagina voor last minute info over zwemlessen en diploma zwemmen.

• 12/4/2020 pasen
  • 31/5/2020 pinksteren
  • 19/7/2020 t/m 30/8/2020 zomervakantie
  • sluiting rond kerstvakantie 2020 wordt later bekendgemaakt.
*wanneer het zwembad gesloten is, is er ook geen zwemles.

Afzwemmen bij Triton

• tweemaal per jaar wordt er diploma gezwommen. In mei, juni en in november, december worden alle diploma’s afgezwommen
  • Diploma eisen vind je hier
  • Bij proef- en afzwemmen moeten de kinderen om 09:00 uur al in het zwembad zijn; aangekleed en met een extra handdoek. Ouders, grootouders, broers en zussen mogen bij het diploma zwemmen in de zwemhal zitten.

Ooievaarspas

Bij HZV Triton kan de zwemles vergoed worden voor leerlingen met een Ooievaarspas. Wil je gebruik maken van de Ooievaarspas regeling van HZV Triton, neem dan op de eerste zwemles van ieder nieuw kwartaal (jan, april, juli, okt) de Ooievaarspas mee ter scanning door de penningmeester.

Ooievaarspas vergoedt alleen de zwemles, inschrijven en diploma zwemmen dienen door de leerling zelf betaald te worden.

Let op! Geen Pas = Geen Korting

Tips tegen verdrinking

De NRZ (national Raad Zwemveiligheid) heeft 8 handzame tips opgesteld die de kans op verdrinking verkleinen. De tips zijn speciaal voor ouders en verzorgers van jonge kinderen met en zonder zwemdiploma’s. Klik hier voor de 8 tips!

IBAN / bank

De IBAN-code is: is NL94 INGB 0000 235202